środa, 12 lutego 2014

Tortownia




Od kilku dni porządkuję zdjęcia w komputerach - niezły się bałagan nazbierał.  Przeglądając katalogi natykam się na wiele różnych, ciekawych fotek. Z wielotysięcznej otchłani powybierałem zdjęcia tortów, które robiłem na różne okazje. Zdałem sobie sprawę, że większości nie sfotografowałem i mam nowe postanowienie - niech będzie noworoczne - każdy tort będzie miał swoją sesję zdjęciową.


Lukrowany prezent - dla siostry



Pudrowany zielony - na roczek Krzysia



Pudrowe serce - na dzień Matki



mój pierwszy z lukru elastycznego i marcepana - na chrzciny Bartka


Śnieżny - na chrzciny Krzysia


Bezowy z letnimi owocami 


Zygzak - dla Bartka


Pavlova z owocami i kruszoną bezą


Na letnie przyjęcie - z truskawkami i szampańską galaretką



Śmietankowy - dla Pań z przedszkola na dzień nauczyciela



Mówi się, że je się oczami - więc smacznego!

2 komentarze:

  1. kursik by się jakiś przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ogólnie może być, chociaż w dużym stopniu leży precyzja wykonania i estetyka. Czeka Cię jeszcze dużo praktyki i może rzeczywiście jakiś kurs, jeśli chcesz iść w kierunku tortów z masy cukrowej itp.

    OdpowiedzUsuń