piątek, 5 kwietnia 2013

moje wnętrza - tak na początek

Trochę zdjęć moich wnętrz - tego jak mieszkam. 
Jak się uporam ze stroną techniczną prowadzenia bloga i wszystkich możliwych ustawień wtedy skomentuję  fotki. Na razie pomimo iż jestem facetem i - jak uważam - powinienem się znać na sprawach komputerowych, elektronicznych itp, jestem w czarnym lesie, żeby nie powiedzieć czarnej ...". Ale zapewniam szybko się uczę więc  w weekend - jak dzieciaki pozwolą - pogłówkuję trochę nad częścią techniczną.













2 komentarze:

  1. Mocny róż na ścianie - odważne posunięcie! Ale bardzo fajny efekt! Podoba mi się :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    www.WnetrzaZewnetrza.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne aranżacje,uwielbiam mocne kolory mądrze użyte.Ciekawa jestem reszty domu...pozdrawiam i powodznia w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń