sobota, 29 marca 2014

Królikarnia



Miałem pomysł na dekoracje świąteczne, wielkanocne. Króliczki z MDF-u lakierowane i przecierane. Pomyślałem, że nie chce mi się wycinać tego ręcznie, więc zleciłem wycięcie takich króliczków wyspecjalizowanej firmie. Sztuk 6szt i 4 jajka. Zawiozłem więc płytę do wycięcia i z niecierpliwością - baaaardzo długo czekałem na  rezultat. Przy odbiorze otrzymałem kartonik, no ale gdzie reszta płyty?
Jaka reszta płyty? - przecież pocięta na króliki!  ??????????? ile?, ile pytam się jest królików? 20! W ten oto sposób niechcący zostałem hodowcą królików - co prawda drewnianych i żreć nie wołają, ale co ja z nimi zrobię? Przecież nie świąteczne danie.

Chętnie odsprzedam gdyby był ktoś zainteresowany. 
Proszę o maila: impresa@impresa.com.pl









1 komentarz:

  1. Ale fajne te dekoracje.Bardzo pomysłowe i designerskie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń